تبلیغات اینستاگرام؛ راهی برای افزایش نرخ مشارکت کاربران2023-06-04

11 روش کلیدی برای افزایش نرخ مشارکت در اینستاگرام و شبکه های مجازی مجله فروشندگان ترب

اگر به درستی استفاده شود، می توانید ترافیک جدی ایجاد کنید اما اگر زیاده روی کنید، نتیجه ای کاملا برعکس خواهد داشت! بسیاری از تجارت‌های موفق معتقدند تاثیری که استوری‌ها در کسب‌و‌کار آنها گذاشته حتی از فعالیت‌های مشابه در Snapchat نیز بهتر بوده است. دیدن استوری‌ها از کاربران وقت زیادی نمی‌گیرد و مشاهده آن راحت است. بنابراین تبلیغاتی که از این طریق صورت بگیرد، شانس زیادی برای دیده شدن دارد.

وقتی پست مشترک می‌گذارید، می‌توانید خلاقیت و نوآوری خود را روی هم بگذارید و فالوورهای خود را با محتوا یا شکلی جدید هیجان‌زده کنید. در اینجا برای انتخاب روش‌های افزایش تعامل اینستاگرام از ایران، از تجربه و ۳ منبع socialinsider و Later و reportei کمک گرفتیم. با افزایش تعامل استوری اینستاگرام، استوری شما جلوتر از دیگر فالووینگ‌های مخاطب قرار می‌گیرد و بیشتر دیده می‌شود. یادتان باشد استوری بار بزرگی از ارتباط با مخاطب و تبدیل او به مشتری را به دوش می‌کشد. اگر میخواهید که با توجه به الگوریتم اینستاگرام، نمایش بیشتر و در نتیجه، مخاطبان و فروش بیشتری داشته باشید، محکوم به بالا بردن نرخ مشارکت خود هستید. در سال‌های اخیر توجه بسیاری از افراد به سمت پردرآمدترین مشاغل فریلنسری جلب شده است.

سعی کنید اطلاعاتی درباره‌ی زمینه‌ی فعالیت پیج، ادمین‌ها، سابقه‌ی کاری پیج و … در اختیار مخاطبین خود قرار دهید. برای مثال، چند هایلایت را به معرفی کوتاه ادمین‌های پیج اختصاص دهید و یا انگیزه خود از راه اندازی پیج را برای فالوورها شرح دهید. همچنین برگزاری مسابقاتی در سالگرد تاسیس پیج می‌تواند برای مخاطبان پیج بسیار جذاب باشد. این موارد می‌توانند باعث افزایش نرخ تعامل در پیج اینستاگرامی شما شوند.

سپس یک یا چند برنده خوش شانس هدیه ویژه ای را که توسط شما تهیه شده است دریافت خواهند کرد. اگر هدیه دادن به خوبی انجام شود، این می تواند یک تاکتیک قدرتمند برای افزایش تعامل و آگاهی برند باشد. سپس، یک استراتژی تاثیرگذار با یک دوره آزمایشی کوتاه برنامه ریزی کنید تا ببینید شبکه فالوورهای شما چگونه بر برند شما تأثیر می گذارد. برای پیمایش یک صفحه واقعی و بسته در اینستاگرام، گاهی اوقات دست دادن با افراد مشهور با نفوذ زیاد آنقدر که می خواهید مؤثر نیست. بنابراین نام کوتاه و جذابی را انتخاب کنید که بتواند مستقیماً با کار شما مرتبط باشد.

هشتگ مخاطبی را که روی آن کلیک کرده، می‌تواند مستقیم تا پست شما بیاورد. این مخاطب باید به محتوای شما علاقه‌مند باشد تا با آن تعامل کند؛ پس باید هشتگ‌ها با موضوع پیج شما مرتبط باشد. از طریق سایت آنالیز پیج اینستاگرام می توانید نرخ تعامل پیج اینستاگرام خود را به دست آورده و همچنین لیست پیج های پرطرفدار اینستاگرام را که نرخ تعامل بالاتری دارند پیدا کنید . این فرآیند نه تنها باعث افزایش سودآوری می‌شود، بلکه با استفاده بهتر از ترافیک موجود، هزینه‌های جذب مشتری را نیز کاهش می‌دهد.

انتشار پست‌ها در زمان مناسب

گام آخر این است شما هر کمپین یا محتوایی را اجرا میکنید باید آن را آنالیز کرده و سپس تا جای ممکن آن را بهینه کنید. شما همواره باید در حال آنالیز و بهینه سازی کمپین ها و محتوای خود باشید تا بیشترین سود را در کسب و کار بدست آورید. بعد از اینکه فردی برای شما کامنت میگذارد شما میتوانید با جواب دادن به وی میزان تعامل را افزایش دهید. فقط یک پاسخ کوتاه مفید نخواهد بود بلکه سعی کنید با وی تعامل کنید. یک درخواست ساده برای انجام عملی خاص توسط مخاطب میتواند کمک بسیار زیادی در جهت افزایش تعامل و درگیری مخاطب شما کند.

واکنش نشان دادن به محتوای سایرین، از راه های تاثیرگذار در افزایش تعامل اینستاگرام محسوب می شود. برای ایجاد تعامل با مخاطب در اینستاگرام باید با اصول تعامل در اینستاگرام و روش‌های افزایش تعامل آشنا باشید. کار دیگری که با هشتگ می‌توانید انجام دهید، جاانداختن هشتگی برای برند خود است. این طور وقتی مخاطبان پستی دربارهٔ شما منتشر می‌کنند، اگر از آن هشتگ استفاده کرده باشند، به‌راحتی آن را پیدا می‌کنید و می‌توانید از آن محتوا برای افزایش تعامل اینستاگرام خود استفاده کنید. اینستاگرام یکی از بزرگترین شبکه های اجتماعی در دنیاست که از ژوئن سال 2018 دارای حدودا 1 میلیاد کاربر فعال ماهانه است.

اینستاگرام دارای قدرت تاثیر گذاری بسیار زیادی نسبت به شبکه های دیگر است . تمام تلاش شما در اینستاگرام , برای انتقال یک پیام و در نهایت تاثیر گذاری روی افراد است . نرخ تعامل اینستاگرام یک پارامتر بسیار مهم است؛ زیرا می‌تواند تعیین کند که میزان تاثیرگذاری پیج شما بر روی کاربران دیگر تا چه اندازه است. در واقع تعامل یک عامل کلیدی در شبکه های اجتماعی است که نیاز هست آن را دنبال کنید.هنگام فعالیت‌های بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی، فراموش نکنید که شبکه ی اجتماعی به معنای اجتماعی بودن است. تعامل در واقع به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید روابط معناداری را در شبکه های اجتماعی با مشتریان فعلی و بالقوه خود برقرار کنید.

این نکات کمک می‌کنند هم تأثیر بیشتری روی مخاطبان داشته باشید و هم روابط بهتری با دیگر صفحات بسازید. اخیراً، آمار اینستاگرام نشان میدهد که محبوبترین محتوای ویدیویی این پلتفرم جامعه شامل راهنماهای نحوه انجام و پس از آن ویدیوهای پشت صحنه، مصاحبهها و اخبار است. هزاران برند و کسبوکار به آن ملحق شدهاند و جنبه صادقانهتر، واقعبینانهتر و آسیبپذیرتر از برندها و کسبوکار خود را نشان دادهاند و سودهای بزرگی دریافت میکنند. با Instagram Insights، میتوانید زمانی که فالوورهایتان آنلاین هستند، نقاشی بکشید.

اینستاگرام یک پلتفرم بصری است که به محتوای زیبایی شناختی پاداش می دهد. اگرچه امروزه دیگر طرح های پر زرق و برق از مد افتاده است، اما قلب اینستاگرام محتوای بصری است. فراموش نکنید که مهم ترین فاکتور در طراحی فید اینستاگرام، زیبایی و در عین حال سادگی است. تعامل با هشتگ یعنی چی؟ هشتگ های اینستاگرام یک شمشیر دو لبه هستند.

طبیعتا مخاطبین شما از اینکه به نظرات و پیام‌های آن‌ها پاسخ داده شود احساس رضایت می‌کنند و با لایک و به‌ اشتراک‌گذاری پست‎‌های شما آن را جبران می‌کنند. دنبال افرادی باشید که شاید فالوئر شما نباشند، اما دوستان، فالوئرهای شما یا اشخاص دیگر را فالو می‌کنند. برای ساختن جامعه خود در اینستاگرام وقت بگذارید، انگار قرار است کار خاص و مهمی را شروع کنید. می‌توانید از طرفدارانتان سوال بپرسید، از پشت‌صحنه کارتان عکس بگذارید یا در ویدیوهای کوتاهی به سوال‌های مهم پاسخ دهید. کارزارهای کوچک برگزار کنید، نظرسنجی انجام دهید، از ‌فالوئرها بخواهید چیزی را حدس بزنند. فعالیت در اینستاگرام صرفا به معنای انتشار محتوا نیست و کارهای زیادی میتوان برای افزایش آمار پیج انجام داد، مانند برقراری ارتباط مستقیم با کاربران و یا استیکرهای تعاملی.

بدیهی است که اگر زمانی پست را منتشر کنید که مخاطبان در خواب هستند، به اندازه لازم دیده نخواهید شد. در این مقاله به بررسی مباحثی مانند چگونگی محاسبه نرخ تعامل، تاثیر افزایش این نرخ بر رشد پیج و روش‌های کاربردی برقراری ارتباط موثر با مخاطبان پرداختیم. استفاده از راهکارهایی مانند نظرسنجی از مخاطبان، انتشار مطالب جذاب و کاربردی و انتشار منظم پست و استوری مسیر رشد پیج را در این پلتفرم برای شما هموار خواهد کرد. بسیاری از افرادی که از این شبکه اجتماعی استفاده می‌کنند، برای کسب اطمینان از اعتبار پیج‌های فروشگاهی به قسمت بایو اکانت‌ها سر می‌زنند.

Contact Us
https://www.hamyarit.com/blog/%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85%d8%9b-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af-%d9%85%d9%88%d9%81%d9%82%db%8c%d8%aa-%d8%a8%d8%b1/
Email: info@www.hamyarit.com
Phone: 09145622900
, iran, iran

بنابراین گاهی اوقات سخنان یا داستان های آنها قابل اعتماد تلقی نمی شود. ویدئوها می توانند سه تا شصت ثانیه طول بکشند، به این معنی که شما باید راهی پیدا کنید تا برند خود فقط در یک دقیقه فالوور جذب کند. یا ممکن است شرح‌های کوتاه و شرح‌های متنی یا تجهیزات و افرادی را که به شما در دریافت این تصویر کمک کرده‌اند، دوست داشته باشید. رسانه های اجتماعی اکنون بخشی جدایی ناپذیر از زندگی روزمره ما هستند. به لطف مزایای رسانه های اجتماعی، زندگی ما به هم نزدیک تر می شود. به طور معمول، هر چه فالوورها بیشتر باشد، تعامل هم کمتر خواهید بود.

این می تواند هر چیزی باشد، از نمودارها و برنامه ها گرفته تا دستور العمل ها یا میم های خنده دار. چنین محتوایی کاربران را تحریک می کند که بارها و بارها آن را برای سرگرمی تماشا کنند یا به تنهایی چیزی ایجاد کنند. دریابید که کدام هشتگ ها در اینستاگرام پرطرفدار هستند و در صنعت شما پرطرفدار هستند و دریابید که رقبای شما از چه هشتگ هایی استفاده می کنند. ایجاد یک هشتگ منحصر به فرد فقط برای برند شما نیز راهی عالی برای جذب تعامل است. وقتی در یک ساعت اول پست، تعامل زیادی برای پست خود داشته باشید، الگوریتم اینستاگرام متوجه خواهد شد که پست ممکن است برای بسیاری از دنبال کنندگان شما جالب باشد.

محتوای قابل اشتراک‌گذاری خلق کنید

به این منظور از سایت های hashtagify.me ، instavast.com ، ingramer.com کمک بگیرید . شما چه روش‌هایی برای افزایش تعامل در اینستاگرام سراغ دارید؟ در بخش کامنت‌ها بنویسید. تولید محتوای باکیفیت فقط با شناخت درست و عمیق پرسونای مخاطب امکان‌پذیر می‌شود. نیاز است که بدانید نقاط درد مخاطب چیست، به چه چیزهایی نیاز یا علاقه دارد و در محتوای خود با کمک خلاقیت به آن پاسخ دهید.

  • اگر شما پیجی درباره آشپزی دارید و یک صفحه ورزشی را شات کنید، احتمالاً نتیجه خاصی نمی‌گیرید.
  • {
  • این ابزار به شما نشان می دهد که محتوای منتشرشده شما به نسبت رقبا چقدر بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.
  • |}{
  • اما اگر می خواهید صفحه اینستاگرام خود را واقعاً به عنوان الگوی خود برجسته کنید، نمی توانید زمان و تلاش خود را صرف آن کنید.
  • |}{
  • این کار نه تنها خلاقیت کاربران را به نمایش می‌گذارد، بلکه شما را به دنیای فکری آن‌ها نزدیک‌تر می‌کند.
  • |}
  • در استوری یا پست‌هایی که منتشر می‌کنید، از مخاطبان جدید دعوت کنید که شما را دنبال کنند یا با شما تعامل داشته باشند.
  • اگر می‌خواهید صفحه‌ای را شات کنید، حتماً از تصاویر یا ویدئوهای باکیفیت و مرتبط استفاده کنید.
{

تبلیغات برای افزایش نرخ تعامل در اینستاگرام

|}

شما می توانید عکس ها را مستقیماً در Hootsuite Compose ویرایش کنید و متن و فیلترهایی را به آن ها اضافه کنید. ابزارهای دیگری مانند فتوشاپ، ایلستریتور، افترافکت، کنوا، پریمیر و… نیز برای کمک به شما در این راستا وجود دارند. استراتژی‌های هوشمند بیدینگ مثل رانندگی با خودروی دنده‌اتومات کار را خیلی راحت می‌کنند؛ ولی ممکن است آن قدر بید را... این جمله معروف ست گادین، نویسنده و کارآفرین معروف آمریکایی، به‌‌خوبی اهمیت... حالا اگر محصول آماده شده و برای رونمایی آن برنامه‌ریزی می‌کند، گوشه‌ای از آن را با عنوان «به‌زودی» استوری کنید. همین طور می‌توانید از مخاطب بخواهید سؤالات خود در استیکر پرسش بنویسد و شما سر فرصت با ویدیو به آن‌ها جواب دهید.

افراد با کلیک روی لوکیشن می‌توانند پست‌های برتر و اخیر مربوط به آن لوکیشن را ببینند. تصویر زیر اینفوگرافیک پیج بانک مسکن است که روش‌های استعلام وضعیت اعتباری صادرکنندهٔ پیج را خلاصه کرده است؛ این پستی است که حسابی دست‌به‌دست می‌شود. عدهٔ بسیار کمی اکثراً ناخواسته و گاهی خواسته در اینستاگرام ترندساز می‌شوند؛ یعنی موضوعی مرتبط با ویدئوی آن‌ها یا کل ویدئو را دیگران قرض می‌گیرند و از آن استفاده می‌کنند. برای مثال در تصویر زیر، روی صدای یک ویدیو کلیک کردیم و به مجموعه‌ای از ویدیوها که با آن ساخته شده بود، رسیدیم.

این آزادی صرف استفاده از ابزارهای دیگر شبکه‌های اجتماعی نیز شده است. مثلا، چند سالی است که ابزارهایARیا (واقعیت افزوده) Augmented Reality و VR یا (واقعیت مجازی) Virtual Reality نقش پررنگی در زندگی امروزی دارند. دربارهٔ موضوع خاصی که برای مخاطب جالب است، اطلاعاتی دارید، بگویید دایرکت دهند تا اطلاعات را به‌صورت ویس برای آن‌ها بفرستید. ترفند دیگر این است که جواب‌های مختلف را هرکدام در یک تصویر بنویسید و آن‌ها را به هم بچسبانید و یک کلیپ بسازید.

بسیاری از برندهای با ارزش و مولتی میلیون دلاری حال حاضر در فیسبوک، گروه‌های اجتماعی ایجاد کرده‌اند. با کمک گروه‌های فیسبوکی می‌توان ارتباط نزدیکی با کاربران برقرار کرد و از ایده‌های آنان استفاده لازم را برد. سعی کنید حداقل ۸ هشتگ برای پست هایتان قراردهید و همیشه نام برند خودتان را نیز بین هشتگ ها بنویسید . هشتگهای منحصر به فرد نیز می تواند راهی باشد که دیگران برند شما و محبوبیت آن را ببینند. به کمک برخی سایت ها می توانید هشتگ مناسب محتوای خود را پیدا کنید.

اگر می‌خواهید کاربران اینستاگرام را به سمت پیج خود جذب کنید، یکی از موثرترین عوامل، تولید محتوای اختصاصی می‌باشد. اما چنانچه محتوای اختصاصی تولید کنید و با فالوورهای خود به اشتراک بگذارید، روز به روز به فالوورهای پیج اینستاگرام شما افزوده خواهد شد. در این صورت شما این فرصت را دارید که نرخ تعامل پیج خود را افزایش دهید.

کاربران اینستاگرام علاقهٔ زیادی به اشتراک‌گذاری محتواهای جالب دارند. برای افزایش شیر پست اینستاگرام می توانید از پنل خدمات اینستاگرام مارکتینگ 98 استفاده کنید. در طرف مقابل، شما هم می‌توانید از دنبال کنندگان حساب کاربری خود سوالاتی را بپرسید و نظرات آن‌ها و جواب‌هایشان را بدانید. مثلا می‌توانید در مورد نوع محصولی که می‌خواهید در سایت فروشگاه آنلاینتان موجود کنید بپرسید.

درج آدرس وب‌سایت و دیگر شبکه‌های اجتماعی به‌همراه اطلاعات کامل پیج در این بخش به افزایش اعتماد کاربران، افزایش دنبال‌کنندگان و افزایش تعامل در پست و استوری اینستاگرام منجر می‌شود. نظرسنجی از مخاطبان در استوری‌ها یک روش ساده و کاربردی برای افزایش تعامل در اینستاگرام است. از طریق مطرح کردن سوال‌های جذاب می‌توانید فالوورهای خود را به شرکت در نظرسنجی ترغیب کنید.

البته که شما باید ارزش برند خود را با توجه به قالب محتواها و لحنتان حفظ کنید. اگر عکس‌های طنز (یا همان میم‌ها) در ارزش‌های برند شما نمی‌گنجند، بهتر است که دورشان را خط بکشید و حس و ظاهر پیج اینستاگرامی‌تان را برهم نزنید. انتشار محتواهای بخصوص و داده‌محور یک ترند بزرگ در سال 2020 بود.

دنبال اینفلوئنسرهای معتبر صنعت خود باشید و با آن‌ها مشارکت کنید. اینفلوئنسرها نه‌تنها به شما کمک می‌کنند به مخاطبان مطلوب خود دسترسی پیدا کنید، بلکه مخاطبین جدیدی را خارج از محدوده تخصصی و مشخصات جمعیت شناختی موردنظرتان به شما معرفی می‌کنند. استفاده از داده‌های اینسایت اینستاگرام ابزاری قدرتمند برای درک عمیق‌تر رفتار کاربران است. با بررسی مواردی مانند زمان‌های اوج فعالیت فالوورها و نوع محتوایی که بیشترین ذخیره‌سازی را دارد، می‌توانید استراتژی‌های محتوای خود را به‌طور هدفمند تنظیم کنید. این تحلیل‌ها به شما این امکان را می‌دهند که با ارائه محتوای متناسب‌تر و جذاب‌تر، تعامل بیشتری با فالوورهای خود ایجاد کرده و عملکرد پیج خود را بهبود بخشید.

ریچ به معنای دیده شدن بیشتر است که این مورد میتواند از عوامل اصلی افزایش فروش برای شما باشد. موقعی که کاربری پست شما را برای دوستان خود میفرستد نشان دهنده ی این است که او از محتوای شما خوشش آمده و احتمالا دوست وی نیز از آن محتوا لذت میبرد. این اشتراک گذاری میتواند تاثیر فوق العاده ای بر روی رشد سریع کسب و کار شما داشته باشد. ببینید با چه پیج‌هایی موضوع مشترک دارید و حداقل بخشی از فالوورهای آن‌ها، مخاطب بالقوهٔ شما هستند. با این پیج‌ها لایو مشترک بگذارید و دربارهٔ موضوعی که برای مخاطبان هر ۲ پیج جالب است، صحبت کنید. برای افزایش تعامل در اینستاگرام از روش های زیر استفاده کنید قطعا بازخورد خوبی خواهید گرفت.

در واقع، هرچه پست‌های شما عجیب‌تر و جالب‌تر باشند، نرخ مشارکت بیشتر است. بنابراین، باید برای انتخاب حساب‌های خاص برای دنبال کردن و تعامل با آن‌ها زمان بگذارید. تعامل در اینستاگرام نحوه تعامل عموم با محتوایی است که در صفحه شخصی خود منتشر می کنید. امروزه رسانه های اجتماعی حتی ابزار مفیدی برای تجارت و کسب درآمد از طریق آن پلتفرم ها برای کاربران هستند. بنابراین، مراقبت از شبکه اجتماعی شخصی شما به اندازه مراقبت از خودتان برای جلب تحسین دیگران مهم است.

از هشتگ‌ها، Google Alerts و پلتفرم‌های مدیریت رسانه‌های اجتماعی برای پیگیری عملکرد مسابقه خود استفاده کنید. این نام در زیر عکس نمایه شما ظاهر می شود، بنابراین خود را منحصر به فرد و چشمگیر پیدا کنید. یک نکته برای شما این است که صنعت خود یا کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار خود را در نام وارد کنید تا بیشترین استفاده را از جستجوی اینستاگرام ببرید. اخیراً، آمار اینستاگرام نشان می‌دهد که محبوب‌ترین محتوای ویدیویی این پلتفرم جامعه شامل راهنماهای نحوه انجام و پس از آن ویدیوهای پشت صحنه، مصاحبه‌ها و اخبار است.

زمینه فعالیت ما آموزش کسب‌وکار به مدیران و کارآفرینان و کمک به مدرس‌ها برای رسیدن به جایگاه واقعی خودشان است. دوم، هنگامی که مخاطب کلیک کرد، مطمئن شوید که صفحه فرود یک تماس قوی برای اقدام مرتبط با فرم ارسال ایمیل دارد. پس از آماده شدن برای استقرار، برنامه ریزی کنید هنگامی که آماده استقرار شد، کمپینی را برای اطلاع رسانی در مورد مسابقه در هر پلتفرمی که استفاده می کنید، برنامه ریزی کنید. بنابراین، مانند فیلترهایی که به عکس‌ها اضافه می‌کنید، اکنون می‌توانید فیلترهای AR را برای زیباتر کردن ویدیوهای خود اضافه کنید.

با محتوای جذاب، تعامل فعال و برنامه‌ریزی هوشمندانه، می‌توانید از شات اینستا به‌عنوان یک سکوی پرتاب برای رشد پیج‌تان استفاده کنید و به هدفتان نزدیک‌تر شوید. به خصوص اگر ادمین شبکه‌های اجتماعی باشید، روش درست استفاده از شات به رشد پیج اینستاگرام شما کمک زیادی می‌کند. اگر نویسنده بتواند یک موضوع را آن طور که هست تجسم کند، کپشن‌های طولانی می‌توانند موثر واقع شده و توجه مخاطبان هدف را جلب کنند. اگر یک کپشن طولانی به درستی نوشته شود، کاربر با علاقه آن را مطالعه خواهد کرد. این امر باعث می‌شود تا کاربران، زمان بیشتری در صفحه شما صرف کنند. مدت زمان ماندن مخاطبان در یک صفحه اینستاگرام جزو آن دسته از عواملی است که برای سنجش عملکرد یک حساب کاربری توسط کارشناسان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

منظور از واچ تایم همان میزان زمانی است که مخاطب روی محتوای شما زمان می گذارد و آن را می بیند. هر چقدر واچ تایم پست یا استوری شما بیشتر باشد، یعنی محتوای جذاب تری بوده و اینستاگرام آن را به افراد بیشتری نشان می دهد. به همین دلیل واچ تایم بالا یکی از معیارها برای افزایش اینگیجمنت اینستاگرام محسوب می شود. جالب است بدانید که واچ تایم تاثیر ۷۰ درصدی روی بهبود تعامل پیج شما دارد. گزینه های دیگر مانند لایک، ذخیره سازی و اشتراک گذاری روی هم رفته ۳۰ درصد تاثیر می گذارند.

مخاطبان زمان زیادی را در اینستاگرام می‌گذارند و انتخاب و حتی خرید محصولات را از طریق این شبکه‌ی اجتماعی انجام می‌دهند. اما شاید بتوان گفت چگونگی حضور و کیفیت تولید محتوا است که حرف اول را در موفقیت کسب‌وکارها در این حوزه می‌زند. نکاتی که در این مقاله به آن اشاره شد ایده‌هایی برای افزایش تعامل کاربران با شما در شبکه‌های اجتماعی است. اینستاگرام به عنوان یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی بستری مناسب برای تبلیغات و جذب مخاطب است. با بیش از یک میلیارد کاربر فعال ماهانه این پلتفرم فرصتی بی نظیر برای برندها و کسب وکارها فراهم می کند تا با استفاده از تبلیغات در اینستاگرام به مخاطبان هدف خود دست یابند. تبلیغات در اینستاگرام می تواند به افزایش آگاهی از برند جذب مشتریان جدید و افزایش فروش منجر شود.

تبلیغات در اینستاگرام https://www.hamyarit.com/blog/%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85%d8%9b-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af-%d9%85%d9%88%d9%81%d9%82%db%8c%d8%aa-%d8%a8%d8%b1/
منبع اصلی